power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Sunday, February 5, 2012

Jadilah seteguh karang dilautan.

Salam. 

Aku nak update pasal semalam, tp seriously takde mood. Mungkin aku tengah bengangkan sesuatu, ya all in one. Aku bengang pasal byk benda and i'm totally don't care dah. 

Satu ni je. satuuuu je. Kesian kawan aku ni. Sampai hati laki tu main-mainkan perasaan dia. Dia kuat pada luarnya, tp dalamnya selaut air mata dah bertakung tahu tak? So men, don't you guys ever play with feelings. Especially women's feelings.

Aku rasa cinta tu indah, so why should kita-kita make it pahit. Stupid isn't? I don't have to ask, because the answer is "Yeah sooooooo idiot"

"Cheating is not a mistake, it's a choice"

Pernah dgr tak bendealah kat atas ni? 

Pabila seseorang memilih untuk curang, dia bukannya melakukan kesilapan, tetapi memilih untuk membiarkan hatinya curang atau berpaling tadah. Terang lagi bersuluh.


"The best revenge is to move on and get over it. Don't give someone the satisfaction of watching you suffer"




Aku doakan kau okay-okay je. Semoga Allah pertemukan kau dengan lelaki yang tahu menghargai kebaikan dan keikhlasan kau, jangan pandang lagi dia andai dia bukan tercipta untuk kau. Jangan pandang belakang! haha.

Hidup dia, dia yang berhak.
Kau punya hidup, teruskan dengan baik.
Dekatkan diri dengan Allah, sebab Dia sebaik-baik tempat mengadu.

"Andai dia jodohku ya Allah, dekatkanlah hati kami. Dan andai dia bukan tercipta untukku janganlah kau jauhkan hati kami, tapi pupuklah sayangku padanya sebagai rakan dunia-akhirat"

Aamin :)

Be strong! <3

No comments:

Post a Comment