power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Sunday, April 8, 2012

Ordinary, it's me!

Ehem.
Salam alaiykum

Tajuk entry kali ni, yes, ada kaitan dengan post aku. Apa yang aku nak tekankan kat sini issss aku cuma insan biasa. fullstop.

Apa yang biasa? 
SEMUA. 
What's up with SEMUA? 

FYI, I don't even have a motorcycle, car, or any luxury transports. 
Rumah? I don't own any Bungalow. Condominium. Apa-apa rumah yang orang pandang tinggi lah. Sebab rumah aku pendek? 1 tingkat. There's no stairs to go upstairs. haha rumah aku square. 

Tapi kami masih ada untuk yang lain and aku tak pernah nak comparekan life aku dgn mereka yang hidupnya senang. Rezeki masing-masing ^^
Plus, kebanyakan barang-barang aku pun pakcik makcik aku yang bagi. Cousin2 aku lagi. Dorang sangat murah hati hadiahkan aku and family itu ini, and know what.. semua barang-barang tu aku treasure sgt-sgt. Pakai, takpun kalau sayang sangat simpan elok-elok, lama-lama sampai berhabuk -.-" haha

So, semoga pengakhirannya indah-indah sahaja <3

p/s: Malam ni makan burger. Hohoho

2 comments:

  1. yeahh love this entry ! :)

    manusia tak perlu kan kemewahan , kalau diri dah bahagia dengan apa yang ada pun dah cukup . ALlah tak pandang harta , Allah pandang amalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh, I'm totally happy with what I already had ^^

      Delete