power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Tuesday, June 12, 2012

2nd day for the 3rd semester.

Assalamualaikum... ^^
Aku dengan gembiranya meng-update blog memandangkan class Macro dibatalkan, and I'm like ooo yeah ooo yeahhh.. baru je habis class Pad214, specificnye we called it as Introduction to Public Sector Personnel Management. Subject ni ala-ala HR. Bukan ala-ala, mmg pun kotttt. ahaks,

So, harini bukanlah hari pertama kamiorang ke class actually, but ini kali pertama bergambar time Pn Zarina binti Md Zin (hafal nama untuk final nanti) keluar to do some work ke apa, something like that. Sikit je, tak banyak punn. 

Atas ni subject-subject for the incoming semester. Have a look, dia yang tidak menulis about 2months. This is the result of my handwritting. Wawawessss

Aku minat Manchester United, the Park Ji Sung blabla tapi aku tak layan bola. Camne tu? aku pun taktahuuuu

Hani bunny. Sue. Naza. yg buat (Y) tu panggilan manjanya mawwwwww. Harakat panjang sikit.

Sue. Naza. Jojo, pfft. Me. Murni. Farsye. Hot bobby -..-


Itu sahaja berita dari saya. Sekian, saya melaporkan diri yang sudah kembali sembuh dari demam per-lampau-an memakan durian yang enak-enak belaka. Uitm Lendu Melaka.




No comments:

Post a Comment