power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Saturday, July 7, 2012

The birthday and MTK.

Assalamualaikum!


Selamat meningkat umur to my dearest roomate Cik Marina binti Aripin.
Semoga dipanjangkan umur untuk melakukan extra amal kepada-Nya. 
Jangan berputus asa pada rahmat Allah and me sweetsweet you :)

From Us : Intan, Zatiiqa, Afiqah

So the next one is our faculty event, dimana anda yang ber-course Public Admin akan meng-joinkan diri melihat rakan-rakan part one melakukan persembahan mantap mereka.

Kak Natrah, Murni and me myself have to attend earlier than others disebabkan kitorang adhoc makanan. Apa tugas adhoc? Kami entertain VIP-VIP yang terdiri dari lecturer-lecturer PA ni. Bukan nak bangga, tapi nak share kegembiran dan kegopohan yang berlaku. Almaklum laaaa, ana bukannye selalu pergi hotel yang ade buffet ke apaaa and takde masa ana nak teliti-kan waiter waitress yang melayan. Dah sampai tempat makan, makaaaaaaaaaaaaan jela ceritanya. Adoii *bebel *bebel *bebel chitchitchit 




 Ahh it's me, guys.~ Apa-apa jalaaa yek. Tak heran pun zati oii, sumpah tak heran. Kahkah


 Basically they are not my classmate, level-mate, roomate mmg jauh panggang dari api la kann, but they are my course-mate. Sehati sejiwa se-syllabus. oh LOLLLL. 


 Ahaaaa. Jangan main-main. Kasut yang ana pakai ni datangnya originally dipinjamkan oleh Bee. Silaaa tolong, jeles. haha

 Shasha. Murni. Zatiiqa.

 Kak Natrah. Suhaila rakan twitter-ku jua. Takpayah nak sebut nama lagi kot -..-

Jadi, segala persembahan dan pengalaman yang ditimba akan dijadikan sebagai kenangan abadi. Ia akan berlainan pada setiap sem and yang paling penting sekali takkan sama dengan mereka yang lain. Semua orang punyai life sendiri dan bagaimana ia dihandle bergantung pada tuan punya badan. I'm hoping for the best for me, and all people that involved in my fairytale. 

Selamat Malam.

No comments:

Post a Comment