power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Monday, July 2, 2012

Kembali

Assalamualaikum. Hi hi. Hei hei. Hoi hoi. Hahaha. Rase macam dah lama tak update blog. Yang betul-betul update, yang betul-betul aku taip memerah otak menyepetkan mata. Bhahaha. Well actually malas. Thats the most concrete reason yang anyone boleh agree seratus peratus. Hm hm. Kepenatan kegembiraan ke-excited-an malah keperitan outing ke KL masih menghantui diri. Kena tinggal bus ala ala drama korea cume yang kurangnya takde prince charming nak datang jemput ke apa. Haha gurauan semata, kang ada yang berasap pullok ;) So Jumaat malam ni akan berlangsung nya Mtk yang dinanti-nantikan. Lol. Dulu aku sampai bengang bengang nak kena buat persembahan sebagai student part one tp Alhamdulillah dapatlah number 3. Old memories. Hewhew. Oh yaaa, sekarang aku kerap rasa lapar. Kekerapan aku makan agak men-dahsyatkan tapi masih berkuantiti sedikit dan cute. Perlu ke cute tu? Kahkah. Hmmm thats all. Hidup aku indah belaka. Terima kasih Ya Allah.

No comments:

Post a Comment