power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Friday, September 21, 2012

Tingkatkan kuasa kerajinan. Please.

Assalamualaikum. Hi hi hi hi ! Helloooooooo world. hehe 
Ape khabar kalian?
Sihat ke sakit ke pening-pening nak muntah ke, kalu sakit pergi jumpe doktor sendiri ye. 
Aku boleh tolong doakan semoga kalian sejahtera mental dan fizikal je (:
Insyallah, aamin.

Aku tak tahu nak type ape sebenarnye, random je. Disebabkan kebosanan nak membaca untuk test pbsm ni aku sibuk la meng-onlinekan diri walhal petang tadi aku dah pulun habis-habis Google Chrome ni. 
Layan Facebook, Twitter, bace blog Pen-patah yang kat post aku sebelum ni, Youtube etc.
Dalam pada aku dok sibuk membaca itu ini, terjumpe la these pictures yang aku rase cool and cute. 
I don't know why but by looking at these pictures I feel kinda thankful to Allah and proud to be a muslim. Reasons? 
.TOO MANY.



 Somehow aku rindu nak bela hamster. Ye, aku tahu pic atas ni bukan hamster. It kinda memerang ke apeape seumpama dengannye. Haha. Hamster yang aku bela dulu beranak 9 ekor setiap a couple of weeks. Kalau aku biarkan alamatnye jadi penternak hamster la aku sampai sekarang. So in order to dispose it, aku biarkan mereka sume mati dengan ketanggungjawaban masing-masing :') 
Jahat. Itu ape yang aku rasekan.
Tak perlu detail kot. 
Dah insaf ni T.T

OK. Sambung study pbsm. Kot. 
ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sepanjangmungkin
Good Night peeps!

No comments:

Post a Comment