power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Sunday, September 23, 2012

Uploaded from Google.


Dulu time mude-mudi dulu, budak budak sebaya aku suke dok bela kucing, arnab, hamster dll. Aku?
hehehehe.
Honestly aku bela siput ba alif ba ya. *sopan*
Aku kumpul banyak-banyak. 
Waktu hujan para nelayan tak boleh ke laut cari rezeki, tapi aku time hujan-hujan tu la aku mencari mangsa untuk dikutip. What I mean here is, this siput thingy.
Aku jage dorg macam menatang minyak yang penuh
OMG
Aku sediakan batu-bata semua. Nak ternak, the original intention *angel*
Tengok dorg mengawan :3
OK itu tipu. Time tu taktahu ape-ape lagi laaa
Eh, sekarang dah tahu la?? hahaha -.- drop it

Sebab ape? sebab time tu aku suka haiwan pelik-pelik.
Sampai sekarang. Nak je aku bela ular, singa, serigala, buaye, etc 
Aku korek gali-gali tanah just untuk cari cacing.
Aku bagi anjing makan sebab aku teringin nak bela anjing.
*pengaruh kartun*

Dulu aku pernah pegang ular sawa kat Zoo Negara, then start from that moment le aku jatuh cinta pandang pertama dengan Ular <3 p="p">
But I bet kalau tibe-tibe terpancul ular depan mata aku, mahu pengsan.....

 "Hey guys, I have a sunglass here. Do you?"

whatthefishcakeeeeeeeeeee
gerrrrrrrrrli pulak 
*goosebump*



Arghhh hamster membawa kenangan lama! I miss mine :(

No comments:

Post a Comment