power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Thursday, May 2, 2013

Abang Misai


 Assalamualaikum guys!!

Let's sing! *Mr.Potato Mr.Potato lalalalalala*



Hahahaha gile macho je ade misai ni, terasa sooo manly lol. Aressandro yg baik hati tolong EDITTTTTkan muka saya dgn expressnya bertumbuhan misai. *terima kasihhh*
*lambai-lambai-lambai-lambai-non-stop*
 -..-

So skrg aku akan habiskan minggu ni di kualiberlumpuq which means kuala lumpur, dgn bergumbira dengan pakcik makcik cousins sume.. sebelum berangkat pulang ke kluang jyeahh

Btw haritu lepas kerja aku pergi la tengok Iron Man 3, ade org belanja thanksssss aku blanje air je welcomeeee muahahaha and IM3 swear tersangatlah best! kena dgn selera aku, perang perang action action ni sumeeee great acting Robert Downey Jr. <3 p="">

So korang korang kat luar sana yg masih belum berkesempatan nak tengok, busy kerja jaga anak shampoo kucing or even berus katak tunggula dvd nyaaa. Tapi kannnn tengok kat panggung lagi best :) Aku nak tengok lagi sekali, mind to treat me moviessss? Ok, ade S ye kat situ maksudnya bukan satu movie je. Kekekeke lol

So, selamat maju jaya! 
(tak tahu nak end with whattt)

toodlesss~






No comments:

Post a Comment