power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Sunday, June 16, 2013

=.=

Assalamualaikum! Hi!
Dah seminggu sejak kepulangan aku dari jalan-jalan makan angin or "eat wind" di Amerikaaaaaaaa so aku start my new and final semester di Uitm Lendu Melaka sebagai seorang student Public Administration. :)

So currently aku sedang bertungkus lumus untuk menyesuaikan diri dengan corak tidur yang tidak menentu, or orang panggil sebagai jetlag atau nak nama super duper saintifik glamornya ialah desynchronosis. Amek kauuuuu, haha

Tadi aku baru balik dari Johor, jumpa family sebab aku macam tersangatlah merindui mereka semua, and actually esok pagi kelas pack and hanya ada gap 2.30 p.m untuk makan and solat, and my class will end at 6.20 p.m. Macam huhhhh?! 

Makanya ini adalah short-update, tiada sebarang cerita yang boleh dikongsi sangat.. aku kembali menjalani kehidupan normal aku di Malaysia sebagai seorang pelajar yang berdedikasi (konon), anak yang baik (sangat), rakan yang penyayang (harapan) dan sebagainya.
Kadang-kadang seronok masuk bakul angkat sendiri, kinda hobby bersama family tercinta kahkahkah

Oh btw Jumaat lepas aku pergi Uitm Shah Alam untuk PA students, dengar ceramah atau talk dari Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr. Ali Hamsa dan kalau korang nak tahuuuuuuu beliau berasal dari Kluang ye *claps*
hahahahaha

Selamat malam peeps!


No comments:

Post a Comment