power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Friday, September 14, 2012

Tired Day.

Salaam.
Selamat Malam. Good evening (:

The original plan was going back to Johore today, waiting for Muar-Batu Pahat-Kluang.
But hell yeah all my plan was ruined! Basically it was my fault and no doubt.
Well I thought that there's no problem to be the last minute buyer.
But unfortunately it was hmmm.
Naza and I took the bus to Ag Central and ----> MC.
And guess what! 

Now I'm back to Uitm Lendu.
Wandering on my bed.
No. There're a lot of works to do and I'm not in the mood right now.
Rasa cam taknak balik pun ada since harini meng-spoilkan mood aku.
Penat gile. Seperti kebiasaan, on the way back to Ag Central aku tidur tersengguk-sengguk. haha
Dah tebal dah muka nak malu tidur dalam bus since my transport skarang hanyalah public transport iaitu BAS, and I'm the type yang masuk tempat ber-aircond.. tidur -.-
Sebab tu time lecture Law keje aku membadakkan diri je. 
*proud* *patutnye tidak* 


=..=
Secomel inilah gaya aku tidur dalam bus. hmmm.
Ape tibe-tibe tukar topik tidur dalam bus ni? Aku pun tak tahuuuuu.

So, conclusionnye ialah jangan beli tiket last minute.
Ehhhhhhhhhh peduli apa? Ilikeit (:

BELILAH TIKET LAST MINUTE, menjamin kebahagiaan!
Daaaaaaa.

No comments:

Post a Comment