power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Wednesday, April 24, 2013

Gwiyomi :>


Assalamualaikummmmm.... eheh! *gelak sikit*

Hi thereeeeeeeeeeeee 
Well dikhabarkan sekarang ni berhangat hangitan mengenai video gwiyomi or "I'm cute!" tu.
You can see it everywhere, through any channels.
Dan korang tertipu sebab aku takkan post ape-ape video pun yg ala ala gwiyomi tu. 
Hahahahaha panjang lagi hahahahahahahahahahaha lagi sikit, hahaha. Okay.
:)

Hurm, boleh dikatakan nak dekat 2 minggu aku kerja, stay KL, and I've been busy day and night. Cume kadang-kadang tu bile my lawyer bagi balik awal then aku chow pergi Wangsa Walk sebelum balik rumah.
So, bile dah ketibaan di ww tu aku pusing pusing la satu bangunan tu mencari ape yang sepatutnya dicari.
Hmmmm
Actually starting from now aku kena berjimat-cermat.
But for foooooood it is an exception. Aku takkan berjimat dalam memberikan kepuasan kepada perut dan nafsu makan aku.
Esok kononnya nak pergi try makan Subway, aku yang taktahu apa-apa ni *sobs* macam berminat dengan menu on thursday and monday. Haritu nak makan yang rabu punye but......tuna? Yucks! Oh hello, you can just go and buy a tin of tuna and put it on the 'naked' bread okayyyy so takpayahla nak jadikan tuna one of the menu jugak pfft -.-

Mr.Crab gonna eat meeeeeeeeeeeee help chomengaaaa~

Siang tadi I went to High Court and sangat tersangat la sejuk membabibun buta? kat situ...
Gua dahla tak bawa any sweater ke ape, because I don't expect sejuknya mengalahkan panggung. 
The door keep banging sebab I went in and out to have some heat. Bluffff
But overall Iloveit and a great thing to do right here right now ^^

Everyday is a new experiences
We wrote our stories based on today
Tomorrow will never be a shame, if we strive to be the best everyday
Goodbyeeee peeps!

.MASIH BANYAK KEKURANGAN DIRI.
.HARUS PERBAIKI.

Semoga mereka disekeliling aku lebih kuat dari aku, 
untuk melayani baran seorang manusia,
berontak seorang remaja,
emosi seorang wanita,
dan kasih seorang pencinta.

Hihi byeeeeeeee:*



No comments:

Post a Comment