power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Wednesday, July 10, 2013

Motivasi UPSR di SK Lendu :)

Yuhoooooo~!
Assalamualaikummmmmmmmm :D

Current mood: Girang Happy VELI VELI HEPI Wooo
Hahaha mukadimahnye kononnn, happy sebab ape pun aku macam tak sure sangat, sebab aku susah tak happy tapi boleh tahan senang tak happy la. Kau faham? Mesti tak faham, sebab namaku wanita, dan semestinya aku complicated ;) 
Muehehehehe..

So khamis lepas aku pergi lawat PDK, then jumaat tu aku ade duaaa ye adik-adik kakak abang makcik pakcik, duaaaaaaaaa kuiz. Apekehe dengan dua? Maka begitula ceritanya sebagai contoh dan perumpamaan kau ada exam chemistry dengan biology secara serentak atau yang memisahkan antara kedua kuiz ini adalah 1 second. Macam tula gamaknyaaaaaa dan macamni la muka akuuuuu:

haha but Alhamdulillah, semuanya selesai so back to the topic la ye kawans-kawansssss sekalian, dipendekkan cerita, Sabtu tu aku and mpp & seki pergi ke SK Lendu untuk Program Motivasi UPSR untuk pelajar tahun 5 & 6. 

So, tanpa bercerita dengan lebih lanjut... kami memotivasikan diri adik-adik tersebut (inshaa Allah), berkenalan, bergembira, dan ber-had fun. Hehehe
Semua pengalaman ni aku akan simpan and jadikan panduan in future bebeh. Yo yo

Sesi makan suap-menyuap dengan akak-akak dan abang-abang faci. Dorang dok sumbat makanan kat mulut aku dengan girang ye, aku ulang "Dengan Girang" grrr HAHAHA takdela nak marah, happy adela, sebab dorang tahu erti bermanja dengan akak yg sama je level ketinggian.

Mungkin aku patut ambil UPSR balik? Penuhkan satu ruang A yang aku tertinggal tu? 
Kekekekekeke



Cube teka mana kasut aku? Ni kalau korang tak dapat jawab memang pergi masuk tadika semula ya. Peaceeeee!

p/s: They called me KAK IQA, and sampai sekarang budak-budak tu still contact aku, wish good night, asking how am I doing, missing me and all. 
Rindu nak jadi standard 6 student semula T.T

No comments:

Post a Comment