power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Wednesday, October 16, 2013

l l l l l l l I'm back l l l l l l l l

Assalamualaikum. 
Hmmmmmmmmmmm
Penat yg tak tahu puncanya, dan
malas yg tak tahu datang dari mana
maka dipulaukan dan disisihkan blog yg maha gelap ni
dibiarkan sesawang cheese burger bermaharajalela 
dan badak kentang, pisang unta, terung paus, chimpanzee shrimp, N-wooooo (barry) dan sebagainya menghuni dan bergembira
kalau korang dah tengok cite Cloudy with A Chance of Meatball maka setiap patah ayat aku type ni secara automatiknya korang faham. Hm.



and aku sebenarnya tak berapa faham kenapa nada aku macam sedih. haha
actually I'm not. 
Disebabkan cerita ni sgt cute and cutee and cuteee and cuteeee maka aku rasa aku macam arghhh cerita ni super cute!
So aku suggest sesiapa yg nak tengok cerita yg not-to-heavy. This is the one!

Lepasni tunggu The Hobbit 2. My boyfriend berlakon as Legolas Greenleaf <3 p="">

No comments:

Post a Comment