power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Saturday, March 8, 2014

Sabah, here we go!

Assalamualaikum!
Hi hi hi dan hiiiiiiiiii
Apa khabar? Sihat sihat ndak? Aku mau cerita ini kisah aku di sabah sana. Baik baik belaka. Tadi saja aku sudah keluar sama itu kawan kawan aku ke bandar Kota Kinabalu (KK). 

So far, kehidupan baru aku as a student yg merantau jauhhhh (sgt) dari keluarga. Over the sea gituk hahaha not so bad la. Cukuplah kalau aku cakap aku bangga dengan diri aku sendiri sebab boleh survive SENDIRI hahaha saja highlight eventho sebenarnya aku boleh dikatakan anak manja. Cuma well, lets wait and see.. hahaha

First of all aku nak ucap thanks kat family pakngah aku yg kesian gile kena bangun seawal satu pagi (dari kluang) untuk bertolak ke Lcct. Weh, kesian gila dan aku mmg serba salah tapi..... hmm itula :( Trima kasih semuaaaaaaaaa :*

Secondly aku nak ucap thanks kat mak and kakak sedara tika sebab tak kisah aku ikut sekali. Yang memudahkan semuaaaa urusan aku, terima kasih.

Allah jua yang dapat membalas jasa kalian :D

Kelas kat sini okayyyy. Tapi budak BAS hanya beberapa kerat je. Tak ramai. Rasa macam BAS tu course elit plak kat sini muahahahahaha ignore it. Ada la beberapa budak dari kampus dungun, machang, merbuk and most of BAS student dimajor-y oleh student dari lendu ye lenduuuuu hahaha berkampung kitorang kat sini. Dan ya of course mereka dari KK remain as KK student lah.

KP kami namanya Puan Intan. She's nice, dia berasal kalau aku tak silap dari Kelantan ke Terengganu macam tu la. (y)

Dan baru nak dekat seminggu kat sini kitorang dah merayap kat area KK, Sepanggar which is kawasan uitm kitorang (xdela rayap mane pun) and 1Borneo. Kononnya nak sesuaikan diri dengna tempat baru, so kena la shopping.....................? 
Hahaha whatever~ 

Banyak gambar yg aku tangkap dan aku malas nak upload kat blog. Kalau rasa nak tahu mcmane kehidupan harian aku follow instagram aku ye : zatiiqa

Lecturer aku tak boleh comment sgt cmne sbb class kitorang pun mcm start tak start je lg. 
Till we meet again! 
Byeeee

xoxo

No comments:

Post a Comment