power rangers

Caution: Never underestimate me.


 Online Users

Monday, April 14, 2014

Midsem break- mari mengangaaaa

Assalamualaikum. 
Lama dah tak menyinggah. 
Bertimpa timpa kurunnya, haha.
Just dropping by memandangkan tengah mid sem break. 
So dengan segala kudrat dan kerajinan yang ada aku nak mengupdate blog.
Nyum nyum.

I'm gonna spend for about a week here in Sabah, doing nothing sebab cuti and malas nak balik sebab tiket mahal tak kira la airasia ke mas ke malindo ke apa. Maka semua semenanjungs had decided to stay here memandangkan naik cuti ni pun akan ada test and presentation. Bagus sgt lah tu. Memang suruh belajar duduk sini kannnn.

Akan pulang untuk konvokesyen diploma nanti dalam bulan mei so alhamdulillah dapat jugak aku balik kalau tak memang tunggu cuti sem lah baru jejak kaki ke lcct/senai airport tu. Nomnom. 

Eh actually Sabah best okayyy sape yang cakap study sini tak best tu you're pretty pathetic hahaha tak cuba lagi dah give up kannnn hm no good no good. Memangla jauh, so what? It's all about kilometres ke apa and that's all. Dulu aku risau jugak, pasal family, then kalau ada apa-apa emergency susah (sbb aku fikir aku anak yatim and anak sulung). 

Then one of my friend give me an advice;
"Zati, jangan risau.. yakin and percaya Allah jagakan family kau,"

Ehem, here I am. Thanks sis :*

Apa yang bestnya I sort out dari yang tak best kena stay sini lama lama tanpa ada class yeah, pergi berjalan, jelajah meneroka dsb. Jadi kitorang budak-budak semenanjung deal dgn rakan sabahan yg baik hati dan rajin nak bawak kitorang berjalan esok pagi. Yayyy! 
Itu aku cite kalau dah jadi. Kalau dah pergi. Selamat pergi dan balik, inshallah!

Kat sini jarang hujan. Bahang laut jangan ceritaaaaaa. Berbelang ok muka I nihh. Macam kembali ke zaman sekolah dimana zaman kritikal muka aku berbelang. Hahahaha tapi sekarang oklah kot. 


 
Ni bilik aku. Besaaaaar gila. Actually it is for four, but we end up stay berdua. Bermaharajalela lah kami dalam istana yang gedabak ni. Ngaumm

Oh ye lagi satu, kat sini semuanya bergerak pantas ye. Waktu solat pun. 

Subuh 4.52 am
Shorook 6.09 am
Zhur 12.19 pm
Asar 3.25 pm
Maghrib 6.24 pm
Isha 7.35 pm

^^



Gambar gedik sikit. Hahaha bye assalamualaikum

No comments:

Post a Comment